Kijk, dat is nog eens een goede kleur voor een Ferrari!
Waarom kiezen Ferrari-kopers altijd dat eeuwige rood? Wees eens origineel en bestel je steigerende paard in iets anders dan dat uitgekauwde Rosso Corsa! Zoals de eerste eigenaar van deze 599 GTB heeft gedaan.
Voor Ferrari-puristen zal de aanblik van deze 599 even schrikken zijn, maar wij zijn er in ieder geval fan van. Tenminste, van het exterieur. Deze 620 pk sterke V12-supercoupé is namelijk gespoten in Signal Green, een vrij giftige kleur groen die je eerder op een Porsche 911 GT3 RS zou verwachten dan op een raspaard uit Maranello.
“De 620 pk sterke V12-supercoupé is gespoten in Signal Green”
De oorspronkelijke eigenaar van deze 599 heeft in ieder geval niet helemaal begrepen dat kleuren ook kunnen vloeken, want het interieur is uitgevoerd in zwart en lichtblauw (of is het misschien meer mintgroen?). Het kleppendeksel en het inlaatspruitstuk zijn traditiegetrouw rood, zoals bij iedere Ferrari.
Hoe dan ook, de verkoper geeft aan dat de 599 goed in de opties zit. Fort Lauderdale Collection South heeft berekent dat de wagen met meer dan 48.500 euro aan extra’s is gelardeerd. Bovendien heeft de sportwagen slechts 2577 km gelopen en is daardoor nog zo goed als nieuw. Wat de Ferrari moet kosten? Net geen 440.000 euro.
Lees ook:
Ook interessant
-
Dit kan je aankomende zondag verwachten op Viva Italia
-
Schaamteloze Land Rover Defender-kloon voor spotprijs te koop
-
BMW i3, nieuwe Volkswagen en Hongqi voor Nederland | Beursverslag Beijing Auto Show Deel 1
-
Dacia Duster: een alleskunner of nu een simpele lifestyle-SUV?
-
Waarom Abarth vijf Alfa’s sloopt voor hun nieuwe model
-
Totale vernedering: Lucid Air Sapphire vs. Tesla Model S Plaid
-
Deze mooie Volkswagen-SUV ga je om simpele reden nooit zien
-
Snel maatregelen nodig om stroomuitval door EV’s te voorkomen
-
Spotgoedkope MG3 is mega ruim en heeft bijna 200 pk
-
Dit kost de Tesla Model 3 Performance in Nederland
-
Deze twee elektrische auto’s van Hongqi komen dit jaar naar Nederland
-
Duik in de prijslijst: de nieuwe Citroën ë-C3 maakt het de Dacia Spring lastig