Review: Volkswagen e-Golf (2017)
Zakelijk rijden met een fiscaal voordeeltje kan sinds dit jaar alleen met een volledig elektrische auto. Daarvan zijn er nog niet veel, maar het aanbod groeit gestaag. De vernieuwde Volkswagen e-Golf is de laatste elektrische nieuwkomer. Met een prijs van 38.970 euro is het niet de goedkoopste, maar hij heeft één heel groot voordeel. Testredacteur Dries van den Elzen gaat op pad met de elektrische Golf.
Lees ook:
Ook interessant
-
Driftmodus en dikke zescilinder: Mercedes-AMG CLE 53 is brute subtopper
-
Kia EV5 voor Nederland en foute busjes | Beursverslag Beijing Auto Show Deel 2
-
Zo kreeg de Lamborghini Revuelto zijn eigen gezicht | Sjoerds Weetjes 397
-
BMW i3, nieuwe Volkswagen en Hongqi voor Nederland | Beursverslag Beijing Auto Show Deel 1
-
Spotgoedkope MG3 is mega ruim en heeft bijna 200 pk
-
De elektrische Mercedes-Benz G-klasse heeft één groot probleem
-
De elektrische Macan voelt (soms) tóch als een echte Porsche
-
Nieuwe versie van Audi A3 gaat strijd aan met de crossover
-
Deze Aston Martin DB12 Volante is de James Bond onder de cabrio’s
-
Te weinige ruimte in je CX-60? De grote Mazda CX-80 biedt uitkomst
-
Zo kwam Volkswagen op het idee voor een nieuwe Kever | Sjoerds Weetjes 396
-
Review Mercedes-Benz CLE Cabriolet: de beste in zijn klasse?