Dwars door het Autovisie-testarchief: Volkswagen Phaeton
Volkswagen houdt er rekening mee geen cent te verdienen aan de Phaeton, schreef Autovisie in 2002. En een ‘money maker’ bleek de grote Duitser inderdaad niet. De Phaeton bleef dertien jaar op de markt, maar leidde een bestaan in de marge. Niemand zal hem missen, maar is dat terecht? Nee, want de über-Volkswagen was, volgens ons, een “goddelijk genoegen”. Lees hieronder Autovisie’s eerste rij-indruk.
Lees ook:
Ook interessant
-
Nieuwe Hyundai Ioniq 9 is 7-zits vlaggenschip met flinke range
-
Zelfs Lotus schrapt nu zijn ambitieuze EV-plannen
-
Tegenvallende automarkt dwingt Ford Europe tot massaontslagen
-
Moet je een rijstrook opschuiven voor iemand die wil invoegen?
-
Duik in de prijslijst: Mini Aceman een heet gewassen Countryman?
-
Zeg ‘t maar: hoort dit logo op een handtasje of op een auto?
-
Door de SM Tribute moeten wij nu onze schoenen opeten
-
De auto op deze foto werd een financiële strop voor Jaguar
-
De nieuwe Mercedes CLA wordt een soort mini-Porsche Taycan
-
Deze Hyundai heeft iets te veel energiedrank gedronken
-
Is deze getunede Nissan GT-R de sterkste occasion van ons land?
-
Porsche 911 GT3 verandert in Ford Mustang tijdens dragrace