Deze vragen moeten potentiële Ford GT-kopers beantwoorden
In de markt voor een 530.000 euro kostende Ford GT? Het is waarschijnlijk eenvoudiger om in Fort Knox te komen dan de Amerikaanse hypercar te bemachtigen. Ford heeft een waslijst met vragen opgesteld, die de eerste sleutel vormt tot de daadwerkelijke aanschaf van de GT.
Je krijgt de Ford GT absoluut niet cadeau, hoe rijk je ook bent. Geïnteresseerden in de nieuwe sportwagen moeten met heel goede argumenten komen om de Ford GT te mógen kopen. Het helpt als je een klant van Ford, een verzamelaar en een autosportliefhebber bent. Hoe meer je van onderstaande stellingen kunt aanvinken als waar, hoe groter de kans is dat je de sleutels van een GT in ontvangst mag nemen.
* Ik ben/was eigenaar van een Ford GT
* Ik/mijn bedrijf steun(t) goede doelen die aan Ford zijn gelieerd
* Ik ben eigenaar van een Ford-voertuig
* Ik ben een verzamelaar
* Ik/mijn bedrijf gebruikt Ford-voertuigen voor zakelijke activiteiten
* Ik beschouw mijzelf als iemand die de publieke opinie beïnvloedt
* Ik/mijn bedrijf is leverancier van Ford Motor Company
* Ik ben een liefhebber van motorsport
* Ik/mijn bedrijf is een strategische partner van Ford Motor Company
En dan telt ook nog de functie binnen het bedrijf waarvoor je werkt. Ford wil graag weten op welke niveau zijn klanten zitten. Is de geïnteresseerde eigenaar/partner, topfunctionaris (President, CEO, COO), senior manager (SVP, EVP), manager/directeur of anders? Heeft het bedrijf ook een Ford Fleet-identificatienummer?
“Extra punten scoor je tevens door aan te geven welke wedstrijdlicentie je hebt”
En als de betreffende persoon een verzamelaar is, wil de fabrikant ook graag weten wat voor verzameling die persoon heeft. Ford vraagt wat de geschatte waarde van de autoverzameling is, welke drie topstukken de persoon in bezit heeft en wat het belangrijkste Ford- of Lincoln-voertuig in de verzameling is.
Ford vraagt ook in hoeverre de ingeschrevene een rol heeft als beïnvloeder van de publieke opinie .
* Beschrijf in het kort het/de soort(en) media of mediakanalen die u gebruikt: (d.w.z. drukwerk, tv, radio, internet)
* Geef links/URL’s naar uw publieke platformen (d.w.z. online profielen, sociale media, blogs, artikelen, video’s)
* Beschrijf in het kort de demografische kenmerken van uw publiek (d.w.z. leeftijd, inkomen, locatie, opleiding, interesses/activiteiten)
Wedstrijdlicentie
Extra punten scoort een potentiële koper door aan te geven welke wedstrijdlicentie hij of zij heeft en welke rol hij of zij speelt in de autosportgemeenschap (organisator, coureur, teameigenaar of liefhebber). “Wat zijn de hoogtepunten van uw autosportcarrière?”, vraagt Ford bovendien.
LEES OOK: HALF MILJOEN EURO KOSTENDE FORD GT IN DE VOORVERKOOP
Voor wie interesse heeft, de nieuwe GT is te bestellen via www.fordgt.com
Lees ook:
Ook interessant
-
Nieuwe Hyundai Ioniq 9 is 7-zits vlaggenschip met flinke range
-
Zelfs Lotus schrapt nu zijn ambitieuze EV-plannen
-
Tegenvallende automarkt dwingt Ford Europe tot massaontslagen
-
Moet je een rijstrook opschuiven voor iemand die wil invoegen?
-
Duik in de prijslijst: Mini Aceman een heet gewassen Countryman?
-
Zeg ‘t maar: hoort dit logo op een handtasje of op een auto?
-
Door de SM Tribute moeten wij nu onze schoenen opeten
-
De auto op deze foto werd een financiële strop voor Jaguar
-
De nieuwe Mercedes CLA wordt een soort mini-Porsche Taycan
-
Deze Hyundai heeft iets te veel energiedrank gedronken
-
Is deze getunede Nissan GT-R de sterkste occasion van ons land?
-
Porsche 911 GT3 verandert in Ford Mustang tijdens dragrace