Zo werkt de Drift Mode van de Mercedes-AMG E 63 S
De Mercedes-AMG E 63 S heeft dan weliswaar 4MATIC+ vierwielaandrijving, je kunt er nog steeds enorm dwars mee. Je moet er even wat knoppen voor induwen, maar dan gaan alle 850 Nm’s naar de achterwielen. In Autovisie nummer 4 lees je het complete verhaal van de Mercedes-AMG E 63 S, maar in dit Autovisie Vlog laat testredacteur Peter Hilhorst op het Portugese Algarve International Circuit – vandaar de helm – al zien hoe de ‘Drift Mode’ werkt.
DE VOLLEDIGE REVIEW VAN DE MERCEDES-AMG E 63 S ZIE JE HIERONDER
Lees ook:
Ook interessant
-
Je raadt nooit welk merk deze Abarth 124 Spider bouwde
-
De Aston Martin Vantage is nu volwassen, maar niet minder speels
-
Nieuw Frans merk toont plots een van de goedkoopste elektrische auto’s
-
BMW M4 CS vs. Ford Mustang Dark Horse: welke is de beste?
-
Rob bouwde een ultieme sleeper: Nissan Figaro met turbo!
-
De Mini Clubman is zo gek als een deur | Sjoerds Weetjes 425
-
Hardcore sportwagens: Honda S2000 vs. Opel Speedster
-
De BMW M5 Touring is niet voor de poes (en hond)
-
Rijtest alle Lamborghini V12’s: is de nieuwe Revuelto net zo goed?
-
Waarom de Ford Focus CC Pluvius haat | Sjoerds Weetjes 424
-
Hierdoor is de Mini Aceman een verrassend speelse crossover
-
Waarom de Ford Capri de Johan Derksen in ons bovenhaalt