PREMIUM | Het beste van Autovisie voor jou
Column: ‘Zo wil Cadillac elfde team in de Formule 1 worden’
Jarenlang was Standard of the world Cadillac’s slogan – de laatste decennia wat afgezwakt tot The American standard of the world. Want buiten de Verenigde Staten stelde het van huis uit luxe merk binnen ’s werelds ooit grootste autoconcern al jaren niets meer voor.
Je hebt een abonnement nodig om dit artikel te lezen. Al abonnee? Log in.
Vanaf € 7,58 € 4,99/maand
Abonneer nuBetaal eenvoudig viaLees ook:
Ook interessant
-
In de Bentley Continental GT Speed zit nog altijd genoeg… speed
-
Jeffrey Spalburg: ‘Cabaretiers, de snelle jongens van het theater’
-
Rijden met een Facel Vega: een verleider
-
Spoedcursus Nordschleife: er is maar één manier om het te leren
-
Dacia Spring vs. Leapmotor T03: de beste budget-EV
-
Duurtest BMW i5: het luxeprobleem van de EV
-
Rijtest: Hyundai Santa Fe – gemaakt voor wildkamperen
-
Occasions alleen in westen populair, Chinezen kopen niet tweedehands
-
We reden de Bruce McLaren-route in een GTS
-
‘Het is simpel: Volkswagen Golf is de meest complete in zijn klasse’
-
’Chaos bij Lynk&Co dupeert gebruikers’, schadeclaim in voorbereiding
-
Renault Symbioz vs. Toyota Corolla Cross: beste crossover