Niet voor ons: De kersverse Honda Accord
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F08-2018-honda-accord-touring-1-e1500285506855.jpg)
Dit is de nieuwe Honda Accord. En in tegenstelling tot de nieuwe Civic blijft de Accord een beetje conservatief gestileerd. Hij heeft een uitgesproken neus en een lichte coupélijn, maar daarmee houden de frivoliteiten wel op.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F02-2018-honda-accord-touring-1-e1500285473362.jpg)
Relevant voor ons is hij niet, want de Accord is hier al een aantal jaren niet meer leverbaar. In de Verenigde Staten en in Azië is de grote Honda echter nog steeds een groot succes. De Accord Coupé komt niet terug, volgens Honda. Vandaar misschien dat de sedanversie een wat fastbackachtig uiterlijk heeft meegekregen.
Atkinson-motor
De Accord V6 heeft ook het veld moeten ruimen. Het zijn vanaf nu alleen nog maar vierpitters die de klok slaan. Er is een 1,5 liter turbomotor met 192 pk, een 2,0 liter turboblok met 252 pk (gebaseerd op de krachtbron van de Civic Type R) en een hybride aandrijflijn die een 2,0 liter Atkinson-motor koppet aan een elektromotor.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F19-2018-honda-accord-touring-1-e1500285562873.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F06-2018-honda-accord-touring-1-e1500285490532.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F17-2018-honda-accord-sport-1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F08-2018-honda-accord-touring-1-e1500285506855.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F21-2018-honda-accord-touring-1-e1500285579517.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F18-2018-honda-accord-hybrid-1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F12-2018-honda-accord-touring-1-e1500285541465.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F01-2018-honda-accord-touring-1-e1500285457957.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F10-2018-honda-accord-touring-1-e1500285525380.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F19-2018-honda-accord-touring-1-e1500285562873.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F06-2018-honda-accord-touring-1-e1500285490532.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F17-2018-honda-accord-sport-1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F08-2018-honda-accord-touring-1-e1500285506855.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F21-2018-honda-accord-touring-1-e1500285579517.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F18-2018-honda-accord-hybrid-1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F12-2018-honda-accord-touring-1-e1500285541465.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F01-2018-honda-accord-touring-1-e1500285457957.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F10-2018-honda-accord-touring-1-e1500285525380.jpg)
Lees ook:
Ook interessant
-
Lezerspost: ‘ik lees vanwege autoliefde, niet voor politieke mening’
-
Let op! Kans dat jij nu een aanrijding krijgt, is om deze reden groter
-
Deze kleine Duitse occasion is goedkoop om dagelijks te rijden
-
Volkswagen? Nee, bedankt! Urkers zijn stapelgek op dít automerk
-
Zeekr wordt alweer afgetroefd: Huawei heeft nóg snellere snellader
-
Zeekr lacht om BYD en komt met krankzinnig snelle snellader
-
Onzekerheid hindert particuliere EV-occasionmarkt
-
Allerslechtste racegame ooit komt terug: wordt het een hit?
-
Deze auto’s worden het hardst getroffen door de Trump’s tarieven
-
Stop je playlist! Deze artiest maakt jou een betere bestuurder
-
Wat is een verkeerscamera en moet je ervoor remmen?
-
Peter kocht de Citroën 2CV die hij vroeger als Dinky Toy had