Skoda Karoq Sportline alleen met krachtigste motor
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fkaroq-sportline-10006.jpg)
Als die Skoda Karoq Scout van eerder deze week meer voor in de blubber is, dan is deze Skoda Karoq Sportline meer voor op het circuit. Tenminste, zo ziet hij eruit. En hij heeft een nieuwe 190 pk sterke 2.0 TSI-motor voorin.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fkaroq-sportline-10006.jpg)
Daarmee is de Karoq Sportline in één klap de krachtigste Karoq in het leveringsprogramma. Voorheen waren dat de varianten met de 150 pk leverende 1.5 TSI onder de kap. De Karoq Sportline koppelt zijn 2,0 liter viercilinder turbomotor aan een zeventraps automaat met dubbele koppeling en vierwielaandrijving.
Privacyglas
Hij rolt standaard op 18 inch lichtmetalen wielen en heeft in onder meer zwarte dakrails, privacyglas en een iets anders gestileerde voorbumper. In het interieur vinden we sportstoelen met ruitvormige patronen, een met leer bekleed multifunctioneel stuur en aluminium pedalen. Het digitale instrumentarium op de foto is een optie.
Lees ook:
Ook interessant
-
Lezerspost: ‘ik lees vanwege autoliefde, niet voor politieke mening’
-
Let op! Kans dat jij nu een aanrijding krijgt, is om deze reden groter
-
Deze kleine Duitse occasion is goedkoop om dagelijks te rijden
-
Volkswagen? Nee, bedankt! Urkers zijn stapelgek op dít automerk
-
Zeekr wordt alweer afgetroefd: Huawei heeft nóg snellere snellader
-
Zeekr lacht om BYD en komt met krankzinnig snelle snellader
-
Onzekerheid hindert particuliere EV-occasionmarkt
-
Allerslechtste racegame ooit komt terug: wordt het een hit?
-
Deze auto’s worden het hardst getroffen door de Trump’s tarieven
-
Stop je playlist! Deze artiest maakt jou een betere bestuurder
-
Wat is een verkeerscamera en moet je ervoor remmen?
-
Peter kocht de Citroën 2CV die hij vroeger als Dinky Toy had