PREMIUM | Het beste van Autovisie voor jou
IJsrijden met elektromotoren: beter dan benzine en differentiëlen?
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F03%2FDinamic-Finland-WIP-1.2_0045.jpg)
Met de komst van elektromotoren is er niet alleen een pk-inflatie ontstaan, ook modellen met vierwielaandrijving zijn nu in veel showrooms te vinden. Ingewikkelde mechanische techniek is overbodig als de enen en nullen op de juiste plek staan.
Je hebt een abonnement nodig om dit artikel te lezen. Al abonnee? Log in.
Vanaf € 7,58 € 4,99/maand
Abonneer nuBetaal eenvoudig viaLees ook:
Ook interessant
-
Lezerspost: ‘ik lees vanwege autoliefde, niet voor politieke mening’
-
Onzekerheid hindert particuliere EV-occasionmarkt
-
Waarom de Renault Espace ook zomaar een Talbot kon zijn
-
Rijtest Volkswagen ID.3 GTX Performance: sportief, op papier…
-
BYD Seal U DM-i vs. MG HS PHEV: welke plug-in hybride is beter?
-
Waarom privé-rijders elektrische auto niet meer zien zitten
-
BMW i4 vs. Polestar 4: deze premium EV is het best
-
Occasionmarkt niet Tesla-moe: aantal verkopen stijgt ruim 75%
-
Citroën Axel: Roemeense eend in de bijt
-
De BYD Atto 2 is de droom van elke rationalist
-
Directeur TT Circuit Assen: ‘Op sociale impact scoren we beter dan PSV’
-
Duurtest Fiat 600 Hybrid: deze opties zijn er