PREMIUM | Het beste van Autovisie voor jou
Lynk & Co: ‘onze marktlancering was vrij briljant’
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F03%2FMK27617.jpg)
Na een flitsende start is Lynk & Co in rustiger vaarwater terechtgekomen. Europees directeur Nicolas López Appelgren (55) noemt het de stilte voor de storm, want voor dit jaar liggen de verkoopdoelen hoog. En daarin speelt het abonnementsmodel van Lynk & Co een steeds minder belangrijke rol.
Je hebt een abonnement nodig om dit artikel te lezen. Al abonnee? Log in.
Vanaf € 7,58 € 4,99/maand
Abonneer nuBetaal eenvoudig viaLees ook:
Ook interessant
-
Test Citroën C3 Aircross: meer heeft een mens niet nodig
-
Test Skoda Octavia Combi: klassiek modern
-
Test Mazda 3: met pk’s verkoop je auto’s, met koppel win je races
-
Audi A6 e-tron vs. BMW i5: wat is de beste zakenstation?
-
‘Als EV-rijder ben je speelbal van laadpaalaanbieders en overheid’
-
Eindelijk! Op deze auto zitten racefans al jaren te wachten
-
‘Dit had ’s werelds derde autoconcern moeten worden’
-
Nieuwe plug-in hybride van Lynk & Co heeft enorme elektrische range
-
‘Dit zijn de beschermengelen van de auto-industrie’
-
Racelicentie in 3 dagen: dit kost de intensieve racecursus
-
Renault 5 vs. Peugeot e-208: welke EV moet je kiezen?
-
Mercedes G 580 EQ vs. MHero 1: welke EV is de beste 4×4?