PREMIUM | Het beste van Autovisie voor jou
Waarom de Mazda RX-7, RX-8 en MX-30 een driehoeksverhouding hebben
De Mazda MX-30 R-EV volgt met zijn rotatiemotor en deurenconcept de eigenwijze traditie van het merk. Of weerspreken recente meesters als de RX-7 en de RX-8 dat?
Je hebt een abonnement nodig om dit artikel te lezen. Al abonnee? Log in.
Vanaf € 7,58 € 4,99/maand
Abonneer nuBetaal eenvoudig viaLees ook:
Ook interessant
-
‘Verplicht veiligheidssystemen pas als ze goed genoeg werken’
-
In de Bentley Continental GT Speed zit nog altijd genoeg… speed
-
Jeffrey Spalburg: ‘Cabaretiers, de snelle jongens van het theater’
-
Rijden met een Facel Vega: een verleider
-
Spoedcursus Nordschleife: er is maar één manier om het te leren
-
Dacia Spring vs. Leapmotor T03: de beste budget-EV
-
Duurtest BMW i5: het luxeprobleem van de EV
-
Rijtest: Hyundai Santa Fe – gemaakt voor wildkamperen
-
Occasions alleen in westen populair, Chinezen kopen niet tweedehands
-
Mazda-designer bevestigt: deze sportwagen is gemaakt voor productie
-
We reden de Bruce McLaren-route in een GTS
-
Meeste pk’s per euro: deze betaalbare occasion levert 800 pk!